Vraag aan de secretaris

Stel hier uw vraag aan de secretaris van De Hoeksteen. De secretaris, die vaak ook scriba genoemd wordt, is verantwoordelijk voor de administratieve zaken in onze gemeente. Denk aan kerkenraadsvergaderingen, notulen, officiele communicatie binnen en buiten de gemeente, beheer van de ledenadministratie.

Wijzigingen ledenadministratie

Wilt u een wijziging van uzelf doorgeven die betrekking heeft op de ledenadministratie, vul dan dit formulier zo volledig mogelijk in. De scriba of iemand van het kerkelijk administratief buro zal contact met u opnemen.

U kunt hier ook wijzigingen doorgeven die betrekking hebben op clubs, verenigingen, commissies en werkgroepen en andere zaken die in de gemeentegids vermeld staan, maar aangepast moeten worden. Zo houden we de gemeentegids actueel.

Stuur een vraag naar de secretaris

Dit contactformulier is gedeactiveerd omdat u weigerde de Google reCAPTCHA-service te accepteren die nodig is om alle berichten die door het formulier worden verzonden, te valideren.