Pata Rat dag 4
Dag 4 al weer, halverwege. Vannacht werden we opgeschrikt door een klap onweer die zo leek het pal boven ons verblijf plaats vond. Gelukkig sloeg het niet in want anders…. Vanmorgen weer met een flinke ploeg richting de bouwplaats en een paar mensen die boodschappen gingen doen. Er is weer hard gewerkt alleen was het jammer dat enkele spullen nog gehaald moesten worden wat enig ophoud betekende. Begonnen werd met het laminaatwerk, maar dat liep niet helemaal. Donderdag gaan we (meer…)










